Festmiddag

Festpakker

Alle priser er inkludert mva.

Festpakker inkluderer en tre-retters meny fra vårt utvalg av selskapsmenyer, samt aperitiff og vin til maten og kaffe avec til slutt. Serveringspersonale og kokker er også inkludert. I prisene har vi tatt høyde for at selskapets varighet ikke overstiger 6 timer. Tillegg for servitører utover 6 timer er kr 600,- per time/per servitør. Etter midnatt er det generelt nattillegg mellom kl 00:00 – 02:00 på kr 3500,- per time. Alle priser er inklusive mva. Priser for pakkeløsninger gjelder selskaper i alle våre selskapslokaler. For catering be om tilbud, og se på vårt cateringtilbud.

Festpakke 1

kr 1590,-

Inneholder:
  • 1 glass musserende vin
  • 3 retters meny (tilpasset utvalg)
  • 1 glass vin til forrett
  • 2 glass vin til hovedrett
  • Vann og alkoholfrie alternativer
  • Kaffe/Te
  • Cognac/Likør

Festpakke 2

kr 1725,-

Inneholder:
  • Musserende vin med etterskjenk
  • 3 retters meny
  • 1 glass vin til forrett med etterskjenk
  • 2 glass vin til hovedrett med etterskjenk
  • Vann, mineralvann, alkoholfrie alternativer
  • Kaffe/Te
  • Cognac/Likør

Festpakke 3

kr 1895,-

Inneholder:
  • Musserende vin med etterskjenk
  • 4 retters meny hvorav 1 osterett
  • 1 glass vin til forrett med etterskjenk
  • 2 glass vin til hovedrett med etterskjenk
  • 1 glass dessertvin
  • Kaffe/Te Cognac/Likør

Bestill noe ekstra til feiringen

  • Jordbær til aperitiff kr 39,-
  • 3 kanapeer/fingermat kr 95,-
  • 5 kanapeer/fingermat kr 149,-
  • Osterett fra vår ostemeny fra kr 95,-
  • Mellomrett fra vår fiskemeny fra kr 185,-
  • Nøtter og saltstenger kr 35,-
  • 1 glass vin til osterett eller dessert fra kr 85,-
  • Blomsterdekorasjoner fra kr 300,-
  • Nattmat fra kr 75,-

Barnemeny til de små mellom 2 - 12 år

Frukt og bær på spyd

Kyllingbryst – pasta – tomatsaus

Is og bær

kr 325,-

Drikke etter forbruk

Vin

Når menyen er bestemt setter vi viner til den. Vi har til enhver tid flere gode og spennende alternativer på lager. Våre folk kjenner godt til de forskjellige viners karakter, og smakssetter maten slik at vi får frem de aller beste kombinasjonene. Vi tror dere vil bli gledelig overrasket. Vi får mange gode tilbakemeldinger på våre valg.

Trykksaker

Trenger du profesjonell hjelp til å få trykket dine innbydelser, bordkort, menyer og annet, ta kontakt med Print House AS, Sandakerveien 24 C, bygg A2, 0473 Oslo. Tlf.: 22389730. www.printhouse.no.

Blomster

Vi anbefaler Storgatens Blomsterhandel. De kjenner Gjestestuene godt.

Dere kan også ta direkte kontakt med dem på tlf. 22411375 eller post@interflora-store.no

Ikke inkludert

Blomster/dekorasjoner er ikke inkludert i prisene, men vi kan være behjelpelige med dette.

Leie for lokale er ikke inkludert. Kontakt våre samarbeidspartnere om selskapslokaler i Oslo her,  Vi har unike lokaler tilpasset akkurat ditt arrangement.

Avbestilling

Ved avbestilling av arrangement i våre selskapslokaler må et gebyr påregnes.  Dette er vår gebyrsats ved avbestilling av Festpakker:

Skjer avbestillingen under 3 mnd. før vil det bli fakturert et gebyr på kr 6000,-

Fornøyde kunder